Show simple item record

dc.contributor.authorThorsen, Miriam Homestad
dc.date.accessioned2020-11-06T13:18:48Z
dc.date.available2020-11-06T13:18:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationThorsen, M.H. (2020). Barn med stort læringspotensial i barnehagen En kvalitativ intervjuundersøkelse om hvordan barnehagelærere kan arbeide for å ivareta barn med stort læringspotensial sine behov (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansanden_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2686773
dc.descriptionMaster´s thesis in Education (PED511)en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversity of Agderen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectPED511en_US
dc.titleBarn med stort læringspotensial i barnehagen En kvalitativ intervjuundersøkelse om hvordan barnehagelærere kan arbeide for å ivareta barn med stort læringspotensial sine behoven_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holder© 2020 Miriam Homestad Thorsenen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.source.pagenumber72en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal