Browsing Master´s thesis in Didactics of Mathematics for Teachers, experience-based by Author "Damsgaard, Kjetil"
Now showing items 1-3 of 3
-
Algoritmisk tenking og undervisningsmodellen PRIMM - Eit studium av algoritmisk tankegang hos elevar når dei programmerer i Scratch.
Krogsæther, Vivian Mæland (Master thesis, 2023)Innføringa av LK20 hausten 2020, gir klare føringar på at algoritmisk tenking og programmering er ein del av kompetansen elevane skal inneha i framtida. Målet med denne studien er å sjå korleis algoritmisk tankegang kjem ... -
Dybdelæring og programmering
Torsteinson, Gro Vermo (Master thesis, 2022)I den nye læreplanen har begrepene dybdelæring og programmering fått større plass enn i tidligere læreplaner. Begge begrepene knyttes opp mot kompetanser elevene trenger i samfunns- og arbeidslivet for det 21. århundre. ... -
Vurdering av modellering i læreplanen og eksamen etter LK20
Ognedal, Louise Stordalen (Master thesis, 2024)Formålet med denne masteroppgaven er å få innsikt i hva som ligger i modelleringsbegrepet i læreplanen og eksamensoppgaver og knytte dette opp mot vurdering. Matematisk modellering handler om å bruke matematikk for å løse ...