Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGranerud, Cecilie
dc.date.accessioned2012-11-15T12:51:06Z
dc.date.available2012-11-15T12:51:06Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/139172
dc.descriptionMasteroppgave i pedagogikk- Universitetet i Agder, 2012no_NO
dc.description.abstractDenne oppgaven tar for seg læringsmiljø og elevperspektiv på dette. Gjennom metoden fokusgrupper har elever ved en ungdomsskole blitt intervjuet om eget læringsmiljø. Elevperspektivet har så blitt sammenliknet med teori på emnet med det formål å se hva elevperspektiv kunne tilføre nåværende teori om læringsmiljø. Gjennom oppgaven blir det så pekt på likheter og ulikheter mellom teori om og elevperspektivet på læringsmiljø. Problemstillingen har vært : «Hvilke forskjeller og ulikheter er det mellom teori om og elevers synspunkter på læringsmiljø?» Det viktigste funn gjennom denne forskningen har vært elevenes syn på viktigheten av vennskap innenfor eget læringsmiljø.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherUniversitetet i Agder; University of Agderno_NO
dc.subject.classificationPED 511
dc.title"Dette har ingen spurt oss om før" : en studie på læringsmiljø, sett fra elevperspektivno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283no_NO
dc.source.pagenumber67 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel