Blar i Master's theses in Teacher Education, level 5-10 på forfatter "Snilsberg, Henrik"
-
Programmering som verktøy i matematikkundervisning: En flercasestudie av tre læreres kunnskap om- og adaptasjon av programmering, på bakgrunn av TPACK-rammeverket
Aghakouchaki, Soroush; Snilsberg, Henrik (Master thesis, 2024)I denne masteroppgaven presenteres et kvalitativ studie av integreringen av programmering i matematikkundervisningen hos matematikklærere på ungdomstrinnet. Studiens hensikt er å undersøke læreres vektlegging av kunnskaper ... -
Programmering som verktøy i matematikkundervising: En flercasestudie av tre læreres kunnskap om- og adaptasjon av programmering, på bakgrunn av TPACK-rammeverket
Aghakouchaki, Soroush; Snilsberg, Henrik (Master thesis, 2024)I denne masteroppgaven presenteres et kvalitativ studie av integreringen av programmering i matematikkundervisningen hos matematikklærere på ungdomstrinnet. Studiens hensikt er å undersøke læreres vektlegging av kunnskaper ...