Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorZahl-Olsen, Rune
dc.contributor.authorHillesund, Odd Kenneth
dc.contributor.authorNess, Ottar
dc.contributor.authorOterholt, Frank
dc.date.accessioned2022-09-27T11:27:25Z
dc.date.available2022-09-27T11:27:25Z
dc.date.created2022-04-30T09:36:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationZahl-Olsen, R., Hillesund, O. K., Ness, O. & Oterholt, F. (2022). Å bli familieterapeut: En kvalitativ studie av videoveiledning i familieterapiutdanning. UNIPED, 45 (3), 233-244.en_US
dc.identifier.issn1893-8981
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3021750
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitets- og høgskolerådeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleÅ bli familieterapeut: En kvalitativ studie av videoveiledning i familieterapiutdanningen_US
dc.title.alternativeÅ bli familieterapeut: En kvalitativ studie av videoveiledning i familieterapiutdanningen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2022 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber233-244en_US
dc.source.volume45en_US
dc.source.journalUNIPEDen_US
dc.source.issue3en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18261/uniped.45.3.7
dc.identifier.cristin2020280
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal