Show simple item record

dc.contributor.authorHauen, Mali
dc.contributor.authorEmstad, Anne Berit
dc.date.accessioned2022-03-14T08:04:05Z
dc.date.available2022-03-14T08:04:05Z
dc.date.created2022-01-07T19:37:22Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationHauen, M. & Emstad, A. B. (2021). Hva settes i spill når ledere i kulturskolen planlegger elevenes timeplaner? Om en rhizomatisk forståelse av organisasjonen kulturskole og hvordan en slik forståelse kan berike kulturskolens samarbeid med andre aktører. r. I B.-T. Bandlien, I. O. Olaussen, M.-A. Letnes & E. Angelo (Red.), MusPed:Research: Bd. 3. Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger (Kap. 2, s. 49–75). Cappelen Damm Akademisk.en_US
dc.identifier.isbn978-82-02-71634-9
dc.identifier.issn2703-7843
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2984940
dc.language.isonoben_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.relation.ispartofUtdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger
dc.relation.ispartofseriesMusPed:Research;3
dc.relation.urihttps://press.nordicopenaccess.no/index.php/noasp/catalog/book/152#chapters
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHva settes i spill når ledere i kulturskolen planlegger elevenes timeplaner? Om en rhizomatisk forståelse av organisasjonen kulturskole og hvordan en slik forståelse kan berike kulturskolens samarbeid med andre aktøreren_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Musikkvitenskap: 110en_US
dc.source.pagenumber49-75en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/noasp.152.ch2
dc.identifier.cristin1976838
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal