• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Faculty of Engineering and Science
  • PhD theses in Engineering and Sciences
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Faculty of Engineering and Science
  • PhD theses in Engineering and Sciences
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mathematical Tasks from the Teachers’ Point of View A Multiple Case Study of Teachers’ Goals in Norwegian Vocationally Oriented Classrooms

Opheim, Linda Gurvin
Doctoral thesis
Thumbnail
Åpne
Thesis_Linda_G_Opheim_final.pdf (3.095Mb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2984236
Utgivelsesdato
2022
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • PhD theses in Engineering and Sciences [86]
Originalversjon
Opheim. L.G (2022) Mathematical Tasks from the Teachers’ Point of View A Multiple Case Study of Teachers’ Goals in Norwegian Vocationally Oriented Classrooms [Doktorgradsavhandling] Universitetet i Agder  
Utgiver
University of Agder
Opphavsrett
© 2022 The Author(s)

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit