Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Faculty of Engineering and Science
PhD theses in Engineering and Sciences
Vis innførsel
Hjem
Faculty of Engineering and Science
PhD theses in Engineering and Sciences
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Hva karakteriserer læreres utvikling med ny didaktisk teori?
Røsseland, Mona
Doctoral thesis
Åpne
Phd_Avhandling Mona Rosseland.pdf (8.270Mb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2983940
Utgivelsesdato
2019
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
PhD theses in Engineering and Sciences
[114]
Originalversjon
Røsseland, M. (2019). Hva karakteriserer læreres utvikling med ny didaktisk teori? [Doktorgradsavhandling] Universitetet i Agder
Utgiver
University of Agder
Opphavsrett
© 2019 The Author(s)
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk