Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRøsseland, Mona
dc.date.accessioned2022-03-09T10:24:37Z
dc.date.available2022-03-09T10:24:37Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationRøsseland, M. (2019). Hva karakteriserer læreres utvikling med ny didaktisk teori? [Doktorgradsavhandling] Universitetet i Agderen_US
dc.identifier.isbn978-82-7117-956-4
dc.identifier.issn1504-9272
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2983940
dc.language.isoengen_US
dc.publisherUniversity of Agderen_US
dc.titleHva karakteriserer læreres utvikling med ny didaktisk teori?en_US
dc.typeDoctoral thesisen_US
dc.rights.holder© 2019 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en_US
dc.source.pagenumber256en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel