Hva karakteriserer læreres utvikling med ny didaktisk teori?
dc.contributor.author | Røsseland, Mona | |
dc.date.accessioned | 2022-03-09T10:24:37Z | |
dc.date.available | 2022-03-09T10:24:37Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Røsseland, M. (2019). Hva karakteriserer læreres utvikling med ny didaktisk teori? [Doktorgradsavhandling] Universitetet i Agder | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-7117-956-4 | |
dc.identifier.issn | 1504-9272 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2983940 | |
dc.language.iso | eng | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.title | Hva karakteriserer læreres utvikling med ny didaktisk teori? | en_US |
dc.type | Doctoral thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2019 The Author(s) | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 256 | en_US |