Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNjerve, Bojana Katharina
dc.date.accessioned2021-11-08T09:19:53Z
dc.date.available2021-11-08T09:19:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationNjerve, B.K. (2021). Skoleledernes arbeid med implementeringen av Kunnskapsløftet 2020. En mixed-methods studie om betydningen av støtte og eierskap knyttet til arbeidet med implementeringen i videregående skole. (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansanden_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2828291
dc.descriptionMaster´s thesis in Education (PED511-1)en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversity of Agderen_US
dc.subjectPED511-1en_US
dc.titleSkoleledernes arbeid med implementeringen av Kunnskapsløftet 2020. En mixed-methods studie om betydningen av støtte og eierskap knyttet til arbeidet med implementeringen i videregående skole.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holder© 2021 Bojana Katharina Njerveen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282en_US
dc.source.pagenumber103en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel