dc.contributor.author | Njerve, Bojana Katharina | |
dc.date.accessioned | 2021-11-08T09:19:53Z | |
dc.date.available | 2021-11-08T09:19:53Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Njerve, B.K. (2021). Skoleledernes arbeid med implementeringen av Kunnskapsløftet 2020. En mixed-methods studie om betydningen av støtte og eierskap knyttet til arbeidet med implementeringen i videregående skole. (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2828291 | |
dc.description | Master´s thesis in Education (PED511-1) | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.subject | PED511-1 | en_US |
dc.title | Skoleledernes arbeid med implementeringen av Kunnskapsløftet 2020. En mixed-methods studie om betydningen av støtte og eierskap knyttet til arbeidet med implementeringen i videregående skole. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2021 Bojana Katharina Njerve | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 103 | en_US |