Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Administration
Publikasjoner fra CRIStin
Vis innførsel
Hjem
Administration
Publikasjoner fra CRIStin
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Det produktive praksissjokket: Nyutdannede læreres fortellinger om lærer-elev-forholdet i overgangen fra lærerutdanning til lærerarbeid
Ivashenko Amdal, Irina
;
Willbergh, Ilmi
Peer reviewed, Journal article
Published version
Åpne
Amdal.pdf (309.9Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2735615
Utgivelsesdato
2020
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Publikasjoner fra CRIStin
[4037]
Scientific Publications in Education
[184]
Originalversjon
Ivashenko Amdal, I. & Willbergh, I. (2020). Det produktive praksissjokket: Nyutdannede læreres fortellinger om lærer-elev-forholdet i overgangen fra lærerutdanning til lærerarbeid. Acta Didactica Norden (ADNO), 14 (3). doi:
10.5617/adno.8421
Utgiver
Acta Didactica Norden
Tidsskrift
Acta Didactica Norden (ADNO)
Opphavsrett
© 2020 adno.no
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk