dc.contributor.author | Amdal, Irina Ivashenko | |
dc.contributor.author | Ulvik, Marit | |
dc.date.accessioned | 2021-03-06T15:52:58Z | |
dc.date.available | 2021-03-06T15:52:58Z | |
dc.date.created | 2020-04-03T10:50:13Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Amdal, I. I. & Ulvik, M. (2020). «Å kutte navlestrengen». En nyutdannet lærers opplevelse av skolen som organisasjon gjennom sine to første år i yrket. I K. Smith (Red.), Validity and Value of Teacher Education Research (s. 91-107). Fagbokforlaget. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-450-3381-6 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2731977 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Fagbokforlaget | en_US |
dc.relation.ispartof | Validity and Value of Teacher Education Research | |
dc.title | «Å kutte navlestrengen». En nyutdannet lærers opplevelse av skolen som organisasjon gjennom sine to første år i yrket | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.description.version | acceptedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Author's accepted manuscript. | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 91-111 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1805160 | |
cristin.qualitycode | 1 | |