Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAmdal, Irina Ivashenko
dc.contributor.authorUlvik, Marit
dc.date.accessioned2021-03-06T15:52:58Z
dc.date.available2021-03-06T15:52:58Z
dc.date.created2020-04-03T10:50:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationAmdal, I. I. & Ulvik, M. (2020). «Å kutte navlestrengen». En nyutdannet lærers opplevelse av skolen som organisasjon gjennom sine to første år i yrket. I K. Smith (Red.), Validity and Value of Teacher Education Research (s. 91-107). Fagbokforlaget.en_US
dc.identifier.isbn978-82-450-3381-6
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2731977
dc.language.isonoben_US
dc.publisherFagbokforlageten_US
dc.relation.ispartofValidity and Value of Teacher Education Research
dc.title«Å kutte navlestrengen». En nyutdannet lærers opplevelse av skolen som organisasjon gjennom sine to første år i yrketen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionacceptedVersionen_US
dc.rights.holderAuthor's accepted manuscript.en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber91-111en_US
dc.identifier.cristin1805160
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel