Show simple item record

dc.contributor.authorUndheim, Alice Eikeland
dc.date.accessioned2020-11-06T14:02:20Z
dc.date.available2020-11-06T14:02:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationUndheim, A.E. (2020). Hvordan mener spesialpedagogisk koordinator forholdene ligger til rette for at de kan ivareta og videreutvikle de spesialpedagogiske oppgavene på skolen? En kvalitativ intervjustudie om spesialpedagogisk koordinators profesjonsutøvelse i skolen (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansanden_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2686797
dc.descriptionMaster´s thesis in Education (PED511)en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversity of Agderen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectPED511en_US
dc.titleHvordan mener spesialpedagogisk koordinator forholdene ligger til rette for at de kan ivareta og videreutvikle de spesialpedagogiske oppgavene på skolen? En kvalitativ intervjustudie om spesialpedagogisk koordinators profesjonsutøvelse i skolenen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holder© 2020 Alice Eikeland Undheimen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282en_US
dc.source.pagenumber68en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal