dc.contributor.author | Mjaaland, Iselin Bay | |
dc.date.accessioned | 2020-11-06T12:35:18Z | |
dc.date.available | 2020-11-06T12:35:18Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Mjaaland, I.B. (2020). Den vanskelige samtalen med eleven En kvalitativ studie av læreres tanker og erfaringer ved bekymring om vold og overgrep og fra samtaler for å avdekke slik mishandling (Master´thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2686758 | |
dc.description | Master´s thesis in Education (PED511) | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | PED511 | en_US |
dc.title | Den vanskelige samtalen med eleven En kvalitativ studie av læreres tanker og erfaringer ved bekymring om vold og overgrep og fra samtaler for å avdekke slik mishandling | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2020 Iselin Bay Mjaaland | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 72 | en_US |