dc.contributor.author | Midgard, Ingun | |
dc.date.accessioned | 2020-11-06T12:23:45Z | |
dc.date.available | 2020-11-06T12:23:45Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Midgard, I. (2020). TALESTYRT SKRIVING En kvalitativ studie om læreres holdninger til og erfaringer med talestyrt skriving som verktøy for å fremme mestring og inkludering for elever med lese-og skrivevansker. (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2686754 | |
dc.description | Master´s thesis in Education (PED511) | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | PED511 | en_US |
dc.title | TALESTYRT SKRIVING En kvalitativ studie om læreres holdninger til og erfaringer med talestyrt skriving som verktøy for å fremme mestring og inkludering for elever med lese-og skrivevansker. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2020 Ingun Midgard | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 80 | en_US |