dc.contributor.author | Helgeland, Anne | |
dc.date.accessioned | 2017-02-08T12:31:14Z | |
dc.date.available | 2017-02-08T12:31:14Z | |
dc.date.created | 2017-02-07T11:06:51Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.isbn | 9788271177652 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2429997 | |
dc.description.abstract | Denne avhandlingen har et profesjonsetisk perspektiv på familieterapeuters yrkesutøvelse og har fokus på familieterapeuters opplevelse av profesjonsetiske utfordringer i familieterapi hvor barn deltar sammen med foreldre. Hvorvidt familieterapi kan defineres som en profesjon, er et spørsmål jeg drøfter i kapittel 2. Familieterapeuter er ingen ensartet gruppe, men har tilhørighet i ulike profesjoner og fagområder. | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | University of Agder | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doctoral dissertations at University of Agder; no. 86 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Profesjonsetiske utfordringer ved barns deltakelse i familieterapi | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.source.issue | 86 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1447742 | |