• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Master's theses in Music Performance på tittel 
  •   Hjem
  • Faculty of Fine Arts
  • Department of Popular Music
  • Master's theses in Music Performance
  • Blar i Master's theses in Music Performance på tittel
  •   Hjem
  • Faculty of Fine Arts
  • Department of Popular Music
  • Master's theses in Music Performance
  • Blar i Master's theses in Music Performance på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Master's theses in Music Performance på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 57-76 av 164

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Harmoniske rammer og utfordringer for gitarkomping i et jazzensemble 

      Aadal, Michael (Master thesis, 2008)
      Helt siden jeg oppdaget jazzmusikken, har jeg vært spesielt fasinert og nysgjerrig på denne stilartens mange, og ofte kompliserte harmoniske aspekter. En stor del av denne fasinasjonen bygger på det at jeg alltid har ...
    • Harp Harmonics : En innføring i teknikkens og dens anvendelse i samspillsituasjoner 

      Espelid, Tov (Master thesis, 2020)
    • Heitor Villa-Lobos' etyder 

      Kristiansen, Joacim (Master thesis, 2011)
    • Hip hop-generasjonens jazzmusikk : en kompositorisk og improvisatorisk analyse av hip hop-basert jazzmusikk 

      Fiksdal, Pål Gunnar (Master thesis, 2013)
    • Hit-soundets utvikling : En studie rundt hvorfor popmusikken utvikler seg 

      Vaksdal, Alf (Master thesis, 2018)
    • Hva skaper en trommeslagers sound? : Med hovedvekt på touch og anslag 

      Berntsen, Lars Norgård (Master thesis, 2018)
    • Hvilke faktorer ligger til grunn for at klarinetten først og fremst er et viktig orkesterinstrument og ikke et viktig soloinstrument? 

      Kaland, Anita (Master thesis, 2007)
      Masteroppgaven "Hvilke faktorer ligger til grunn for at klarinetten først og fremst er et viktig orkesterinstrument og ikke et viktig soloinstrument?" prøver å finne svar på nettopp dette spørsmålet. Oppgaven er 65 (110 ...
    • Hvilke tekniske og personlige egenskaper trenger man for å bli en god orkestermusiker 

      Børven, Henriette Amadea Lindstad (Master thesis, 2018)
    • Hvordan kan det at man har AD/HD påvirke ens musikalske virke? 

      Lienig, Jaran (Master thesis, 2010)
    • Hvordan kan rammer og begrensninger for friimprovisasjon påvirke forutsetningen for kreative prosesser? 

      Johansen, Mads Ragnar (Master thesis, 2010)
    • Hvordan, og i hvilken grad, kan oppvekst i en kristen menighet, dens musikk og miljø, være med på å forme en musikers identitet, og hvilken effekt kan den musikalske påvirkningen ien menighet ha hatt for en profesjonell musiker? 

      Olsen, Per Erik (Master thesis, 2009)
    • Imprisoned Music A Study of Music Participation in a Malawian Juvenile Prison 

      Homme, Ingvild (Master thesis, 2015)
      Twice a week, music, dance and drama facilitators enter a juvenile prison in Malawi to host workshops. The main objective with this research is to gain a better understanding of how the inmates experience and perceive ...
    • Improvisasjon i duokonsept bestående av vokalist og trommeslager: Fra intuisjon til bevisstgjøring? : En studie der vokalisten er det primære forskningsobjekt 

      Borøy, Sandra (Master thesis, 2017)
    • Improvisasjon på klassisk gitar : En introduksjon til improvisasjon for klassisk skolerte gitarister 

      Madsen, Ørjan Dahl (Master thesis, 2018)
      I oppgaven forsøker jeg å systematisere min egen tilnærming til å lære improvisasjon gjennom gehørtrening. Første del av oppgaven tar for seg teorigrunnlaget som er nødvendig for å gjennomføre øvelser til improvisasjon. ...
    • In a State of Becoming : Jazz Rap Meditations 

      Skjerdal, Vilde Torheim (Master thesis, 2020)
      The artistic research project In a State of Becoming explores musical identity in an ever-changing state of flow –changing both within itself and others’ perception of it. It seeks to probe the matter of inherent flux by ...
    • Individuell time i musikkproduksjon 

      Gjermundbo, Birk (Master thesis, 2021)
    • Interpretasjon av "Frauenliebe und -leben" av Robert Schumann sett fra pianistens vinkel 

      Kantanen, Päivi (Master thesis, 2007)
    • The interpretation of Bach's gamba sonata BWV 1029 on the cello 

      Marinkovic, Ana (Master thesis, 2006)
      The interpretation of Bach’s gamba sonata BWV 1029 on the cello deals with the interpretation of gamba sonatas on the cello from the modern perspective. It is written in the English language by Ana Marinkovic and it is ...
    • The interpretation of the fifth cello suite BWV 1011 by Johann Sebastian Bach [1685-1750] 

      Markovic, Nemanja (Master thesis, 2009)
      The interpretation of the fifth cello suite BWV 1011 by Johan Sebastian Bach (1685- 1750) deals with the interpretation of a baroque suite for solo cello on modern instrument and in the modern age. It is a master thesis ...
    • Kaos i rockemusikk : En autoetnografisk artistic research om hvordan å skape kaos i form av lyd, og hvordan bruke dette som element i rockemusikk 

      Sakseide, Håkon (Master thesis, 2020)

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit