Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFlatøy, Katrine
dc.contributor.authorMyrmoen, Maria
dc.date.accessioned2015-09-29T06:37:12Z
dc.date.available2015-09-29T06:37:12Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/302349
dc.descriptionMasteroppgave økonomi og administrasjon- Universitetet i Agder, 2015nb_NO
dc.description.abstract(Konfidensiell til/confidential until 01.07.2020)nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetet i Agder ; University of Agdernb_NO
dc.subject.classificationBE 501
dc.titleEffekten av ulike reklamebudskap på konsumentens merkeholdning og kjøpsintensjonernb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213nb_NO
dc.source.pagenumber110 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel