Innføring av algebraisk notasjon
dc.contributor.advisor | Reinhardtsen, Jorunn | |
dc.contributor.advisor | Reid, David Alexander | |
dc.contributor.author | Høye, Matthias Solgaard | |
dc.date.accessioned | 2022-09-21T16:23:45Z | |
dc.date.available | 2022-09-21T16:23:45Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.uia:inspera:108222816:51800483 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3020312 | |
dc.description.abstract | Masteroppgaven dreier seg om innføring av formell algebraisk notasjon gjennom en funksjonstilnærming til algebra. Forskningen er en kvalitativ studie av elever på åttende trinn (13 år), og forskningen er designet som et undervisningseksperiment. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | ||
dc.publisher | University of Agder | |
dc.title | Innføring av algebraisk notasjon | |
dc.type | Master thesis |