Hvordan kan kollektiv lek i sangundervisning føre til frihet og utvikling hos en sanger?
dc.contributor.advisor | Tormod Wallem Anundsen | |
dc.contributor.advisor | Randi Bjerge-Sköld | |
dc.contributor.author | Margrethe Skogrand | |
dc.date.accessioned | 2022-07-16T16:23:14Z | |
dc.date.available | 2022-07-16T16:23:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.uia:inspera:109975879:37312792 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3006107 | |
dc.description.abstract | Problemformuleringen lyder: Hvordan kan kollektiv lek i sangundervisning føre til frihet og utvikling hos en sanger? Sammen med ni sangere har jeg testet ut lekende kollektiv sangundervisning med workshop som arbeidsform. Med utgangspunkt i min bakgrunn som pedagog, samt nytt innblikk i teorifeltet om lek, prøvde jeg ut lekbaserte øvelser sammen med sangerne for å finne ut hva leken kunne tilføre sangundervisningen. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | ||
dc.publisher | University of Agder | |
dc.title | Hvordan kan kollektiv lek i sangundervisning føre til frihet og utvikling hos en sanger? | |
dc.type | Master thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Master's theses in Fine Arts [74]
KF500-1