Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorTormod Wallem Anundsen
dc.contributor.advisorRandi Bjerge-Sköld
dc.contributor.authorMargrethe Skogrand
dc.date.accessioned2022-07-16T16:23:14Z
dc.date.available2022-07-16T16:23:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.uia:inspera:109975879:37312792
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3006107
dc.description.abstractProblemformuleringen lyder: Hvordan kan kollektiv lek i sangundervisning føre til frihet og utvikling hos en sanger? Sammen med ni sangere har jeg testet ut lekende kollektiv sangundervisning med workshop som arbeidsform. Med utgangspunkt i min bakgrunn som pedagog, samt nytt innblikk i teorifeltet om lek, prøvde jeg ut lekbaserte øvelser sammen med sangerne for å finne ut hva leken kunne tilføre sangundervisningen.
dc.description.abstract
dc.language
dc.publisherUniversity of Agder
dc.titleHvordan kan kollektiv lek i sangundervisning føre til frihet og utvikling hos en sanger?
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel