Show simple item record

dc.contributor.authorBakken, Yvonne
dc.contributor.authorLindhardt, Eva Mila
dc.date.accessioned2022-04-21T08:55:35Z
dc.date.available2022-04-21T08:55:35Z
dc.date.created2021-05-25T17:16:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationBakken, Y. & Lindhardt, E.M. (2021) Tanker fra barnehagen: Personalets refleksjoner om egne erfaringer med kjønn og likestilling. I Faye, R., Lindhardt, E.M., Ravneberg, B. & Solbue, V. (red.) Barnehage, skole og samfunn. Universitetsforlaget.en_US
dc.identifier.isbn9788215041278
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2991869
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.relation.ispartofHvordan forstå fordommer? Om kontekstens betydning – i barnehage, skole og samfunn
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTanker fra barnehagen: Personalets refleksjoner om egne erfaringer med kjønn og likestilling.en_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en_US
dc.source.pagenumber200-221en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18261/9788215041261-2021-09
dc.identifier.cristin1911779
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal