Ledergrupper i barnehager
dc.contributor.advisor | Nichole M. Silva Elgueta | |
dc.contributor.author | Winnie Mowinckel | |
dc.date.accessioned | 2022-04-20T16:23:58Z | |
dc.date.available | 2022-04-20T16:23:58Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier | no.uia:inspera:95867144:23865298 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2991758 | |
dc.description.abstract | Studien omhandler hvorvidt ledergruppene i Sandnes kommune sine barnehager opplever at de er effektive etter de ble samorganisert i 2018. Det er tatt utgangspunkt i Bang & Midelfart (2019) sin input-prosess-output modell for effektivitet i ledergruppe. Studien viser at ledergruppene har gode forutsetninger for effektivitet. Prosessen gruppelæring kan med fordel prioriteres og ledelse av ledergrupper er utfordrende. Lederne opplever de skaper merverdi for organisasjonen og for enkeltmedlemmer. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | ||
dc.publisher | University of Agder | |
dc.title | Ledergrupper i barnehager | |
dc.type | Master thesis |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Master's theses in Management [366]
ORG917