Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorNichole M. Silva Elgueta
dc.contributor.authorWinnie Mowinckel
dc.date.accessioned2022-04-20T16:23:58Z
dc.date.available2022-04-20T16:23:58Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.uia:inspera:95867144:23865298
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2991758
dc.description.abstractStudien omhandler hvorvidt ledergruppene i Sandnes kommune sine barnehager opplever at de er effektive etter de ble samorganisert i 2018. Det er tatt utgangspunkt i Bang & Midelfart (2019) sin input-prosess-output modell for effektivitet i ledergruppe. Studien viser at ledergruppene har gode forutsetninger for effektivitet. Prosessen gruppelæring kan med fordel prioriteres og ledelse av ledergrupper er utfordrende. Lederne opplever de skaper merverdi for organisasjonen og for enkeltmedlemmer.
dc.description.abstract
dc.language
dc.publisherUniversity of Agder
dc.titleLedergrupper i barnehager
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel