Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Administration
Publikasjoner fra CRIStin
Vis innførsel
Hjem
Administration
Publikasjoner fra CRIStin
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
A double bypass? Tracing how the aims of religious education are negotiated across different dimensions of the curriculum in Norway
Korsvoll, Nils Hallvard
Peer reviewed, Journal article
Published version
Åpne
Article.pdf (1.477Mb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2985436
Utgivelsesdato
2021
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Publikasjoner fra CRIStin
[4038]
Scientific publications in Religion, Philosophy and History
[150]
Originalversjon
Korsvoll, N. H. (2021). A double bypass? Tracing how the aims of religious education are negotiated across different dimensions of the curriculum in Norway. Religion & Education, 48 (3), 347-363.
https://doi.org/10.1080/15507394.2021.1876496
Utgiver
Routledge
Tidsskrift
Religion & Education
Opphavsrett
© 2021 The Author(s)
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk