dc.contributor.author | Rutzen, Eilin | |
dc.date.accessioned | 2021-11-08T12:55:10Z | |
dc.date.available | 2021-11-08T12:55:10Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Rutzen, E. (2021). PP-tjenestens systemrettede arbeid i barnehagen. En kvalitativ studie om PP-rådgiveres erfaringer med systemrettet arbeid i barnehagen med barn som har sosiale og emosjonelle vansker (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2828390 | |
dc.description | Master´s thesis in Special Needs Education (PED511-2) | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.subject | PED511-2 | en_US |
dc.title | PP-tjenestens systemrettede arbeid i barnehagen. En kvalitativ studie om PP-rådgiveres erfaringer med systemrettet arbeid i barnehagen med barn som har sosiale og emosjonelle vansker | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2021 Eilin Rutzen | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 72 | en_US |