Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTahiri, Ylberina
dc.date.accessioned2021-11-08T10:24:56Z
dc.date.available2021-11-08T10:24:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationTahiri, Y. (2021). «For å hjelpe meg, må du forstå meg» En kvalitativ studie av syv enslige mindreåriges opplevelse av skolen i Norge. (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansanden_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2828326
dc.descriptionMaster´s thesis in Education (PED511-1)en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversity of Agderen_US
dc.subjectPED511-1en_US
dc.title«For å hjelpe meg, må du forstå meg» En kvalitativ studie av syv enslige mindreåriges opplevelse av skolen i Norge.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holder© 2021 Ylberina Tahirien_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.source.pagenumber79en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel