dc.contributor.author | Tahiri, Ylberina | |
dc.date.accessioned | 2021-11-08T10:24:56Z | |
dc.date.available | 2021-11-08T10:24:56Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Tahiri, Y. (2021). «For å hjelpe meg, må du forstå meg» En kvalitativ studie av syv enslige mindreåriges opplevelse av skolen i Norge. (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2828326 | |
dc.description | Master´s thesis in Education (PED511-1) | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.subject | PED511-1 | en_US |
dc.title | «For å hjelpe meg, må du forstå meg» En kvalitativ studie av syv enslige mindreåriges opplevelse av skolen i Norge. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2021 Ylberina Tahiri | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 79 | en_US |