Show simple item record

dc.contributor.authorMyskja, Solveig
dc.date.accessioned2021-11-03T12:13:16Z
dc.date.available2021-11-03T12:13:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationMyskja, S. (2021).Utdanning for en bærekraftig fremtid. En komparativ analyse av hvordan det tverrfaglige temaet bærekraftig utvikling har blitt integrert i læreplanene og praktisk realisert i lærebøker for samfunnsfag, naturfag og norsk. (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansanden_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2827584
dc.descriptionMaster´s thesis in Primary Teacher Educationen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversity of Agderen_US
dc.subjectNO502en_US
dc.titleUtdanning for en bærekraftig fremtid. En komparativ analyse av hvordan det tverrfaglige temaet bærekraftig utvikling har blitt integrert i læreplanene og praktisk realisert i lærebøker for samfunnsfag, naturfag og norsken_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holder© 2021 Solveig Myskjaen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.source.pagenumber92en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record