dc.contributor.author | Myskja, Solveig | |
dc.date.accessioned | 2021-11-03T12:13:16Z | |
dc.date.available | 2021-11-03T12:13:16Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Myskja, S. (2021).Utdanning for en bærekraftig fremtid. En komparativ analyse av hvordan det tverrfaglige temaet bærekraftig utvikling har blitt integrert i læreplanene og praktisk realisert i lærebøker for samfunnsfag, naturfag og norsk. (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2827584 | |
dc.description | Master´s thesis in Primary Teacher Education | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.subject | NO502 | en_US |
dc.title | Utdanning for en bærekraftig fremtid. En komparativ analyse av hvordan det tverrfaglige temaet bærekraftig utvikling har blitt integrert i læreplanene og praktisk realisert i lærebøker for samfunnsfag, naturfag og norsk | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2021 Solveig Myskja | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 92 | en_US |