Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Administration
Publikasjoner fra CRIStin
Vis innførsel
Hjem
Administration
Publikasjoner fra CRIStin
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Exploring Students’ Metacognitive Knowledge: The Case of Integral Calculus
Radmehr, Farzad
;
Drake, Michael
Peer reviewed, Journal article
Published version
Åpne
Radmehr.pdf (557.5Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2735232
Utgivelsesdato
2020
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Publikasjoner fra CRIStin
[4150]
Scientific Publications in Mathematical Sciences
[200]
Originalversjon
Radmehr, F. & Drake, M. (2020). Exploring Students’ Metacognitive Knowledge: The Case of Integral Calculus. Education Sciences, 10 (3). doi:
10.3390/educsci10030055
Utgiver
MDPI
Tidsskrift
Education Sciences
Opphavsrett
© 2020 The Author(s)
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk