Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRadmehr, Farzad
dc.contributor.authorDrake, Michael
dc.date.accessioned2021-03-24T09:29:42Z
dc.date.available2021-03-24T09:29:42Z
dc.date.created2020-03-03T14:24:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationRadmehr, F. & Drake, M. (2020). Exploring Students’ Metacognitive Knowledge: The Case of Integral Calculus. Education Sciences, 10 (3). doi:en_US
dc.identifier.issn2227-7102
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2735232
dc.language.isoengen_US
dc.publisherMDPIen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleExploring Students’ Metacognitive Knowledge: The Case of Integral Calculusen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2020 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Matematikk og Naturvitenskap: 400::Matematikk: 410en_US
dc.source.pagenumber20en_US
dc.source.volume10en_US
dc.source.journalEducation Sciencesen_US
dc.source.issue3en_US
dc.identifier.doi10.3390/educsci10030055
dc.identifier.cristin1799341
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal