dc.contributor.author | Tjøstheim, Hanna | |
dc.date.accessioned | 2020-11-06T13:26:01Z | |
dc.date.available | 2020-11-06T13:26:01Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Tjøstheim, H. (2020). Hva betyr læreres holdninger til teknologi for deres digitale kompetanse? En undersøkelse av seks ungdomsskolelæreres erfaringer med bruk av teknologi i undervisningen (Master\´s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2686776 | |
dc.description | Master´s thesis in Education (PED511) | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | PED511 | en_US |
dc.title | Hva betyr læreres holdninger til teknologi for deres digitale kompetanse? En undersøkelse av seks ungdomsskolelæreres erfaringer med bruk av teknologi i undervisningen | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2020 Hanna Tjøstheim | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289 | en_US |
dc.source.pagenumber | 73 | en_US |