dc.contributor.author | Sundli, Mari Aune | |
dc.date.accessioned | 2020-11-06T10:57:30Z | |
dc.date.available | 2020-11-06T10:57:30Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Sundli, M.A. (2020). Jenter i en migrasjonskontekst Hvilken rolle spiller skole og utdanning i migrasjonsjenters kjønnskonstruksjon? Utfordringer og muligheter (Master´s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2686718 | |
dc.description | Master´s thesis in Education (PED511) | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | PED511 | en_US |
dc.title | Jenter i en migrasjonskontekst Hvilken rolle spiller skole og utdanning i migrasjonsjenters kjønnskonstruksjon? Utfordringer og muligheter | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2020 Mari Aune Sundli | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 97 | en_US |