dc.contributor.author | Olsen, Andrea Marie Eikeland | |
dc.date.accessioned | 2020-11-06T10:22:38Z | |
dc.date.available | 2020-11-06T10:22:38Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Olsen, A.M.E. (2020). Dybdelæring i matematikkundervisningen En mixed methods videostudie om lærerens faglige forventninger til elevene og tilrettelegging for overflate-og dybdelæring i syv skoleklasser på 7., 8. og 9. trinn. (Master¨s thesis). University of Agder, Kristiansand | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2686695 | |
dc.description | Master¨s thesis in Education (PED511) | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Agder | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | PED511 | en_US |
dc.title | Dybdelæring i matematikkundervisningen En mixed methods videostudie om lærerens faglige forventninger til elevene og tilrettelegging for overflate-og dybdelæring i syv skoleklasser på 7., 8. og 9. trinn. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | © 2020 Andrea Marie Eikeland Olsen | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 126 | en_US |