Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHalvorsen, Kirsti Cathrine
dc.date.accessioned2020-10-27T12:00:58Z
dc.date.available2020-10-27T12:00:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationHalvorsen, K.C. (2020). Kunnskap om elever og skolepersonalets forventninger En kvalitativ undersøkelse av kunnskaps betydning for skolepersonalets forventninger til elevene. (Master´s thesis). University of Agder/Kristiansanden_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2685244
dc.descriptionMaster´s thesis in Education (PED511)en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversity of Agderen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectPED511en_US
dc.titleKunnskap om elever og skolepersonalets forventninger En kvalitativ undersøkelse av kunnskaps betydning for skolepersonalets forventninger til elevene.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holder© 2020 Kirsti Cathrine Halvorsenen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.source.pagenumber67en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal