Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBasso, Anne-Marthe Nygård
dc.date.accessioned2020-10-20T10:58:18Z
dc.date.available2020-10-20T10:58:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationBasso, A. M. N. (2020) Betingelser for effektiv organisasjonslæring : Hvordan benyttes medarbeiderundersøkelsen som virkemiddel for organisasjonslæring i kommunene, og har virkemiddelet betydning for kommunikasjon og læring på tvers av organisasjonsnivå i kommunene? (Master's thesis). University of Agder, Kristiansand.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2683859
dc.descriptionMaster's thesis in Management (ORG917)en_US
dc.description.abstractEmployee-surveys can be a tool for organizational learning. A lot of time and resources are used in the municipalities on choosing tools, training and implementation of employee-surveys. The communicative quality of management between the management level in the municipality can have great impact on organizational learning. With the above as background, became the study's problem as follows: How is the employee survey used as a tool for organizational learning in the municipalities, and does the tool have significance for communication and learning across the organizational level in the municipalities? The survey was conducted as a comparative case study in two municipalities named municipality A and municipality B. The qualitative method was used and the participants in the interviews are directors, municipal managers, principals and managers in health and school, as these have been able to answer some of my research questions. The findings were analyzed and discussed based on the aforementioned problem.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversity of Agderen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectORG917en_US
dc.titleBetingelser for effektiv organisasjonslæring : Hvordan benyttes medarbeiderundersøkelsen som virkemiddel for organisasjonslæring i kommunene, og har virkemiddelet betydning for kommunikasjon og læring på tvers av organisasjonsnivå i kommunene?en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holder© 2020 Anne-Marthe Nygård Bassoen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240::Offentlig og privat administrasjon: 242en_US
dc.source.pagenumber140en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal