Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOmlid, Olav
dc.date.accessioned2020-10-01T11:55:59Z
dc.date.available2020-10-01T11:55:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationOmlid, O. (2020) Bevisnivåer i skolematematikken : En kvalitativ casestudie av lærerens identifikasjon av bevisnivåer i 10. trinns elevers skriftlige argumentasjon (Master's thesis). University of Agder, Kristiansand.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2680714
dc.descriptionMaster's thesis in Mathematics education (MA502)en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversity of Agderen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectMA502en_US
dc.titleBevisnivåer i skolematematikken : En kvalitativ casestudie av lærerens identifikasjon av bevisnivåer i 10. trinns elevers skriftlige argumentasjonen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holder© 2020 Olav Omliden_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.source.pagenumber72en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal