Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorZakariya, Yusuf F.
dc.date.accessioned2020-05-18T11:51:31Z
dc.date.available2020-05-18T11:51:31Z
dc.date.created2020-04-02T20:29:29Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationZakariya, Y. F. (2020). Investigating Some Construct Validity Threats to TALIS 2018 Teacher Job Satisfaction Scale: Implications for Social Science Researchers and Practitioners. Social Sciences, 9 (4). doi:en_US
dc.identifier.issn2076-0760
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2654791
dc.language.isoengen_US
dc.publisherMDPIen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInvestigating Some Construct Validity Threats to TALIS 2018 Teacher Job Satisfaction Scale: Implications for Social Science Researchers and Practitionersen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2020 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Matematikk og Naturvitenskap: 400::Matematikk: 410en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.volume9en_US
dc.source.journalSocial Sciencesen_US
dc.source.issue4en_US
dc.identifier.doi10.3390/socsci9040038
dc.identifier.cristin1805089
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal