dc.contributor.author | Aas, Elise Edvang | |
dc.date.accessioned | 2020-03-17T08:01:07Z | |
dc.date.available | 2020-03-17T08:01:07Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2647084 | |
dc.description | Masteroppgave pedagogikk PED511 - Universitetet i Agder 2019 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Universitetet i Agder ; University of Agder | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | PED511 | en_US |
dc.title | Barn med særlige behov : Foreldres opplevelse av samarbeid med barnehage, skole og offentlige støtteapparater | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240::Offentlig og privat administrasjon: 242 | en_US |
dc.source.pagenumber | 94 s. | en_US |