Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAmdal, Irina Ivashenko
dc.date.accessioned2020-01-20T14:19:30Z
dc.date.available2020-01-20T14:19:30Z
dc.date.created2019-12-04T13:35:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationAmdal, I. I. (2019). Mellom balanse og ubalanse. En studie av utviklingen av de nyutdannedes perspektiver på lærerarbeid i overgangen fra utdanning til arbeid (Doktoravhandling). Universitetet i Agder, Kristiansand.nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-7117-949-6
dc.identifier.issn1504-9272
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2637086
dc.descriptionArtiklene I og III skal inkluderes igjen i doktorgradsavhandlingen ved publiseringstidspunkt.
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisher07 Medianb_NO
dc.relation.ispartofseriesDoktoravhandlinger ved Universitetet i Agder; nr. 249
dc.relation.haspartArtikkel I: Amdal, I. I. (Kommende). Å lande med begge bena på jorda. Nyutdannede læreres fortellinger om lærer-elev-forholdet i overgangen fra lærerutdanning til lærerarbeid. Acta Didactica. Manuskript. Fulltekst ikke tilgjengelig i AURA.
dc.relation.haspartArtikkel II: Amdal, I. I. & Ulvik, M. (2019). Nye læreres erfaringer med skolen som organisasjon. Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis, 13(1), 5-24. doi: 10.23865/up.v13.1834. Artikkelen tilgjengelig i AURA: http://hdl.handle.net/11250/2632488.
dc.relation.haspartArtikkel III: Amdal, I. I. (Forthcoming). “Parents are my unknown”: Novice teachers’ understanding of parent-teacher collaboration. Manuscript. Full text not available in AURA.
dc.titleMellom balanse og ubalanse. En studie av utviklingen av de nyutdannedes perspektiver på lærerarbeid i overgangen fra utdanning til arbeidnb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© Forfatterne, 2019nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber173nb_NO
dc.source.issue249nb_NO
dc.identifier.cristin1756610


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel