EIBIs medvirkningsaspekter og ivaretakelse av barn med autisme : En kvalitativ studie – med fokus på barns medvirkning
dc.contributor.author | Renstrøm, Camilla Adela | |
dc.date.accessioned | 2019-12-10T13:30:23Z | |
dc.date.available | 2019-12-10T13:30:23Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2632510 | |
dc.description | Masteroppgave pedagogikk PED511 - Universitetet i Agder 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Agder ; University of Agder | nb_NO |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | PED511 | nb_NO |
dc.title | EIBIs medvirkningsaspekter og ivaretakelse av barn med autisme : En kvalitativ studie – med fokus på barns medvirkning | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 75 s. | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Master's theses in Education [223]
PED511-1, EN502