Show simple item record

dc.contributor.authorAmdal, Irina Ivashenko
dc.contributor.authorUlvik, Marit
dc.date.accessioned2019-12-10T12:27:33Z
dc.date.available2019-12-10T12:27:33Z
dc.date.created2019-12-04T13:48:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationAmdal, I. I. & Ulvik, M. (2019). Nye læreres erfaringer med skolen som organisasjon. Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis. 13(1), 5-24. doi:nb_NO
dc.identifier.issn2535-7697
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2632488
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherCappelen Damm Akademisknb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleNye læreres erfaringer med skolen som organisasjonnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© Forfatterne, 2019nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281nb_NO
dc.source.pagenumber5-24nb_NO
dc.source.volume13nb_NO
dc.source.journalNordisk tidsskrift for utdanning og praksisnb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.doi10.23865/up.v13.1834
dc.identifier.cristin1756628
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal