Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAmdal, Irina Ivashenko
dc.contributor.authorUlvik, Marit
dc.date.accessioned2019-12-10T12:27:33Z
dc.date.available2019-12-10T12:27:33Z
dc.date.created2019-12-04T13:48:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationAmdal, I. I. & Ulvik, M. (2019). Nye læreres erfaringer med skolen som organisasjon. Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis. 13(1), 5-24. doi:nb_NO
dc.identifier.issn2535-7697
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2632488
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherCappelen Damm Akademisknb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleNye læreres erfaringer med skolen som organisasjonnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© Forfatterne, 2019nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281nb_NO
dc.source.pagenumber5-24nb_NO
dc.source.volume13nb_NO
dc.source.journalNordisk tidsskrift for utdanning og praksisnb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.doi10.23865/up.v13.1834
dc.identifier.cristin1756628
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal