dc.contributor.author | Amdal, Irina Ivashenko | |
dc.contributor.author | Ulvik, Marit | |
dc.date.accessioned | 2019-12-10T12:27:33Z | |
dc.date.available | 2019-12-10T12:27:33Z | |
dc.date.created | 2019-12-04T13:48:25Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Amdal, I. I. & Ulvik, M. (2019). Nye læreres erfaringer med skolen som organisasjon. Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis. 13(1), 5-24. doi: | nb_NO |
dc.identifier.issn | 2535-7697 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2632488 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Nye læreres erfaringer med skolen som organisasjon | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.rights.holder | © Forfatterne, 2019 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 5-24 | nb_NO |
dc.source.volume | 13 | nb_NO |
dc.source.journal | Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis | nb_NO |
dc.source.issue | 1 | nb_NO |
dc.identifier.doi | 10.23865/up.v13.1834 | |
dc.identifier.cristin | 1756628 | |
cristin.qualitycode | 1 | |