dc.contributor.author | Larsen, Maria | |
dc.date.accessioned | 2018-04-09T08:19:07Z | |
dc.date.available | 2018-04-09T08:19:07Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2493149 | |
dc.description | Masteroppgave pedagogikk PED511 - Universitetet i Agder 2017 | nb_NO |
dc.description.abstract | Konfidensiell til / confidential until 01.01.2023 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Agder ; University of Agder | nb_NO |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | PED511 | nb_NO |
dc.title | «Det har vært krevende, men også veldig spennende, interessant og frustrerende» : En kvalitativ studie av erfaringer med et systemforankret endringsarbeid i barnehagen | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240::Offentlig og privat administrasjon: 242 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 79 s. | nb_NO |