Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHelgeland, Anne
dc.date.accessioned2017-02-08T12:31:14Z
dc.date.available2017-02-08T12:31:14Z
dc.date.created2017-02-07T11:06:51Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn9788271177652
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2429997
dc.description.abstractDenne avhandlingen har et profesjonsetisk perspektiv på familieterapeuters yrkesutøvelse og har fokus på familieterapeuters opplevelse av profesjonsetiske utfordringer i familieterapi hvor barn deltar sammen med foreldre. Hvorvidt familieterapi kan defineres som en profesjon, er et spørsmål jeg drøfter i kapittel 2. Familieterapeuter er ingen ensartet gruppe, men har tilhørighet i ulike profesjoner og fagområder.
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversity of Agdernb_NO
dc.relation.ispartofseriesDoctoral dissertations at University of Agder; no. 86
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleProfesjonsetiske utfordringer ved barns deltakelse i familieterapinb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.source.issue86nb_NO
dc.identifier.cristin1447742


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal