Show simple item record

dc.contributor.authorHelgeland, Anne
dc.date.accessioned2017-02-08T12:31:14Z
dc.date.available2017-02-08T12:31:14Z
dc.date.created2017-02-07T11:06:51Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn9788271177652
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2429997
dc.description.abstractDenne avhandlingen har et profesjonsetisk perspektiv på familieterapeuters yrkesutøvelse og har fokus på familieterapeuters opplevelse av profesjonsetiske utfordringer i familieterapi hvor barn deltar sammen med foreldre. Hvorvidt familieterapi kan defineres som en profesjon, er et spørsmål jeg drøfter i kapittel 2. Familieterapeuter er ingen ensartet gruppe, men har tilhørighet i ulike profesjoner og fagområder.
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversity of Agdernb_NO
dc.relation.ispartofseriesDoctoral dissertations at University of Agder; no. 86
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleProfesjonsetiske utfordringer ved barns deltakelse i familieterapinb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.source.issue86nb_NO
dc.identifier.cristin1447742


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal