dc.contributor.author | Føyn, Åse Grethe Birkeland | |
dc.date.accessioned | 2016-03-02T08:47:05Z | |
dc.date.available | 2016-03-02T08:47:05Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2381141 | |
dc.description | Masteroppgave ledelse- Universitetet i Agder, 2015 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Agder ; University of Agder | nb_NO |
dc.subject.classification | ORG 917 | |
dc.title | Hvordan forholder kommuner og skoleledere seg til de høyt presterende i grunnskolen? Hva kan forklare hvorfor denne gruppen elever ikke helt blir tatt på alvor i norsk skole – en iverksettingsteoretisk tolkning | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 103 s. | nb_NO |