Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFøyn, Åse Grethe Birkeland
dc.date.accessioned2016-03-02T08:47:05Z
dc.date.available2016-03-02T08:47:05Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2381141
dc.descriptionMasteroppgave ledelse- Universitetet i Agder, 2015nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetet i Agder ; University of Agdernb_NO
dc.subject.classificationORG 917
dc.titleHvordan forholder kommuner og skoleledere seg til de høyt presterende i grunnskolen? Hva kan forklare hvorfor denne gruppen elever ikke helt blir tatt på alvor i norsk skole – en iverksettingsteoretisk tolkningnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281nb_NO
dc.source.pagenumber103 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel