Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRevheim, Cecilie
dc.date.accessioned2023-08-09T11:07:35Z
dc.date.available2023-08-09T11:07:35Z
dc.date.created2023-07-27T14:04:00Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationRevheim, C. (2023). Hva med oss andre som bor her? Om fosterforeldres barn og deres erfaringer. Universitetsforlaget.en_US
dc.identifier.isbn9788215055916
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3083188
dc.description.abstractThis book sheds light on the foster carers’ own children and their perspectives on growing up with foster siblings. The complex and multifaceted relationship between foster children and biological children in foster families creates many paradoxes and dilemmas. I discuss how challenges in foster care placement may impact on children in foster families, and the moral responsibility of the social workers for the well-being of these children. Recognition, from both parents and professionals, is crucial for how they cope with the difficulties.en_US
dc.description.abstractHva med oss andre som bor her? Om fosterforeldres barn og deres erfaringeren_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.titleHva med oss andre som bor her? Om fosterforeldres barn og deres erfaringeren_US
dc.title.alternativeHva med oss andre som bor her? Om fosterforeldres barn og deres erfaringeren_US
dc.typeBooken_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2023 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosiologi: 220en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18261/9788215055916-2023
dc.identifier.cristin2163801
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal