Show simple item record

dc.contributor.advisorDrabløs, Per Elias
dc.contributor.authorLindtner, Eirik
dc.date.accessioned2023-08-01T16:23:28Z
dc.date.available2023-08-01T16:23:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uia:inspera:143762467:34510380
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3082204
dc.description.abstractDenne oppgaven har undersøkt hvordan gratis og betalte videokurs på internett kan være verdifulle for en selvstendig utvikling innen lydmiksing. Oppgaven har videre undersøkt hvordan opplevd læringsutbytte og motivasjon påvirkes av ulike plattformer og kanaler i en selvstendig, uformell læringssituasjon. Oppgavens diskusjon, basert på et autoetnografisk feltarbeid og sosiokulturelle og sosial-kognitive lærings- og motivasjonsteorier, har resultert i ny innsikt om førstehånds erfaringer fra feltet.
dc.description.abstract
dc.language
dc.publisherUniversity of Agder
dc.titleThis Video Will Make You A Pro Mixer In Just Five Minutes! - En autoetnografisk utforsking av uformelle læringssituasjoner for lydmiksing på internett.
dc.typeMaster thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record