Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHorrigmo, Kirsten Johansen
dc.date.accessioned2023-01-10T11:20:00Z
dc.date.available2023-01-10T11:20:00Z
dc.date.created2022-05-12T23:49:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationHorrigmo, K. J. (2022). Exploring the Local Context from Multiple Perspectives. I I. M. Dalehefte & J. H. Midtsundstad (Red.) A Systemic Approach to School Development - Technical Report on the Project School-In (s. 91-105). Waxmann Verlag.en_US
dc.identifier.isbn978-3-8309-4502-4
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3042279
dc.language.isoengen_US
dc.publisherWaxmann Verlagen_US
dc.relation.ispartofA Systemic Approach to School Development - Technical Report on the Project School-In
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.titleExploring the Local Context from Multiple Perspectivesen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2022 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosiologi: 220en_US
dc.source.pagenumber91-105en_US
dc.identifier.cristin2024137
dc.relation.projectNorges forskningsråd: 260539en_US
dc.description.localcodePaid Open Accessen_US
cristin.qualitycode2


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal